Știri de la membri

Eveniment la Universitatea Politehnica din Timișoara

Joi, 27 iulie 2023, Centrul de conferințe al UPT a găzduit conferința “Towards a Fully Monolithic and Fully Computational Camera: A multi Modal Sensing Camera” susținută de dr. Sergio Goma, senior director al firmei Qualcomm Technologies din SUA.  Aceasta a fost urmată de o masă rotundă la care participanții au dezbătut subiecte legate de proiectarea ASIC, CPU/ GPU, TSMC, tendințe în tehnologie și priorități ale firmelor din SUA.

Organizatorii acestei manifestări științifice au fost  Departamentul Calculatoare şi Tehnologia Informaţiei, în colaborare cu Filiala din Timișoara a  Academia de Științe Tehnice din România și cu IEEE SSIT Chapter Romania.

Sergio Goma este absolvent al UPT (1994) unde a obținut doctoratul în inginerie informatică în anul 1998. Din anul 2008 conduce grupul de cercetare și dezvoltare și standardizare pentru imagistică  al firmei Qualcomm Technologies din SUA. Un loc important în impresionantul său CV este alocat activităților la ATI (procesarea imaginilor la cipurile Imageon) și AMD. Competențele sale în domeniile arhitecturilor hardware programabile dedicate imagisticii, fotografiei computaționale și a senzorilor integrați de imagine (calitate și procesare) au fost recunoscute și prin premiul primit de la Societatea pentru imagistică și servicii tehnologice.

Conferința a fost structurată pe următoarele  subiecte principale: Design Objectives/ Optical Stack/ Digital Stack/ Programmable Compute Element with ML option/ Application Example: A Solution for Multi-Path Interference for Depth Imaging iToF/ Data-Driven Science (ML) vs Science-Driven Data Processing.

Membrii ATIC interesați de acest domeniu pot obține informații suplimentare, prin solicitare.

-/-

AI REGULATIONS DEVELOPING AROUND THE WORLD

10.05.2023

Artificial Intelligence is in the sights of regulators around the world, with major and diverse new legislation on AI rules being brought forward in the EU, USA, and China, amongst others. Individual countries have also brought in regulation of specific AI tools in response to the recent rapid development of Large Language Models such as OpenAI’s ChatGPT or Google’s LAMDBA. 

At the end of April, the European Parliament reached agreement in committee stage on the proposed AI Act, which would seek to regulate AI systems in four categories, ranging from “Unacceptable Risk AI” to “Minimal Risk AI”. The Act, which was proposed by the European Commission in 2021, aims to be technology neutral. In its current form, it will ban some uses of AI where there is considered to be an unacceptable risk. In other cases, it will impose obligations such as requiring risk assessment, the use of high-quality data sets, and clear information to be provided to users. “Minimal risk AI” systems, which the European Commission has indicated covers most AI systems used in Europe, can be freely used and developed under the proposed rules. 

Meanwhile, the federal government in the US is starting to consider its own set of AI regulations. In 2022, the White House published a ‘Blueprint for an AI Bill of Rights’, setting out five principles to guide development and release of AI systems, covering “Safe and Effective Systems, Algorithmic Discrimination Protections, Data Privacy, Notice and Explanation, and Human Alternatives, Consideration and Fallback”. While not legally binding as a document, the White House has indicated that a number of the provisions in the five principles are already covered by the constitution and other laws. The US National Telecommunications and Information Administration, an advisory body to the White House, issued a call for feedback on how policies can be developed to regulate AI to increase accountability and limit potential harms from the technology. 

These steps towards regulating AI come as groups across society, ranging from educators to law enforcement, employers, the media, and governments, grapple with how to respond to the impact that AI can have. In some cases, countries have taken steps to limit the use of specific AI systems. Italy’s data protection regulator required OpenAI, providers of the ChatGPT AI chat service, to stop processing Italian users’ data due to concerns that the system was in breach of the EU’s General Data Protection Regulation. 

Beyond government actions, a number of academic institutions, private organisations and individuals, including CEPIS, have also recently signed an open letter calling for a pause in development of large-scale AI systems to allow regulators to catch-up. CEPIS Board member, Meltem Gönenç Eryılmaz, said, “While technologies are created, threats and processes are seen simultaneously, and appropriate regulations must be developed accordingly. Of course, the issues that the AI systems development race has caused cannot be solved in six months, but it would be a good start, especially to give time for the development of more in-depth knowledge and awareness about the issue.” 

Reflecting a different approach to AI regulation, China’s Cyberspace Administration has also recently published draft rules on AI systems as major Chinese tech firms, including Alibaba and Baidu, release AI-powered chat bots and services. The proposed rules would require that discriminatory data is not used to train systems, ban the generation of false information, and require that content created is reflective of the Chinese state’s values. 

-/-

CONSULTATION ON RESEARCHERS’ ACCESS TO DATA FROM ‘VERY LARGE ONLINE PLATFORMS’

08.05.2023

The European Commission has launched a consultation on new rules for researchers to access data from large online platforms. The call for feedback on a ‘delegated regulation on data access provided for in the Digital Services Act’ comes as the Commission designated a number of companies and organisations as ‘Very Large Online Platforms’ and ‘Very Large Search Engines’, meaning they will be subject to specific regulations under the Act. 

The Commission is seeking feedback on creating a framework that would allow vetted researchers to access data from these designated platforms with an aim to make them more transparent and accountable. Feedback can be submitted via the Commission’s ‘Have Your Say’ website

The Digital Services Act (DSA), which took force in November last year, has created a new set of requirements for platforms to try to reduce potential harm and risks online. Additionally, it is designed to provide a common set of rules across the EU, reducing uncertainty as to which rules apply in which Member State. The designated Very Large Online Platforms and Very Large Search Engines, which include Google, Bing, Amazon, Wikipedia, and Zalando, among others, will have four months to comply with the obligations set by the DSA. 

More information can be found on the website of the European Commission

-/-

CYBER SOLIDARITY ACT TO HELP BUILD “EUROPEAN CYBER SHIELD”

28.04.2023

A new EU Cyber Solidarity Act has been proposed by the European Commission with an aim to raise awareness of and help detect cybersecurity threats. The proposal, adopted on 18 April 2023, is also intended to increase the cybersecurity preparedness of what the Commission terms “critical entities”. 

According to the Commissioner for the Internal Market, Thierry Breton, “Today marks the proposal of a European cyber shield. To effectively detect, respond, and recover from large-scale cybersecurity threats, it is imperative that we invest substantially and urgently in cybersecurity capabilities. The Cyber Solidarity Act is a critical milestone in our journey towards achieving this objective.” 

Alongside the proposal for the Cyber Solidarity Act, the Commission also announced a Cybersecurity Skills Academy and an amendment to the Cybersecurity Act. The Academy, part of the 2023 European Year of Skills, will combine existing initiatives via an online platform to tackle the cybersecurity skills gap in a coordinated way. The Cybersecurity Act amendment will make it possible to adopt certification schemes for “managed security services” such as incident response, auditing, and penetration testing. 

More information is available on the website of the European Commission

-/-

Upcoming events

8-9 March 2023 Masters of Digital 2023. Brussels/online

As our continent continues to grapple with the aftershocks of the COVID pandemic, Russia’s war in Ukraine has put even more strain on the world economy and European unity. Meanwhile, the searing heat of summer 2022 has shown us the consequences of inaction on the climate. Digital technologies can play a central role in tackling these many interlinked crises. The next two years leading up to the European elections in 2024 will be a critical time to make Europe’s economy more innovative while harnessing digital’s potential to drive down emissions. It is also crucial to leverage the power of technology in bolstering our digital resilience against hybrid threats, together with likeminded partners. The time to act is now.

23 March 2023 The 10th European Cyber Security Conference. Brussels

The European Cyber Security Conference returns to Brussels this March for its 10th Edition! Gathering leading policy-makers, industry players, high level cyber security and defence experts, this Forum Europe conference, organised in partnership with the European Cyber Security Organisation (ECSO), will explore Europe’s response to cyber security issues in a dynamically evolving global risk landscape and what the next steps for all actors of the ecosystem should be to create a safe and secure environment allowing Europe to leverage the tremendous socio-economic benefits offered by digital technologies.

1-2 June 2023 Annual Privacy Forum 2023. Lyon, France

The value of personal data in the online world has significantly increased over the last years as electronic products, services and processes have permeated every fold of everyday life. Limitations in the transparency, the functionality and interconnectivity of online and communication services increases the risk of having personal data processed out of control of any accountable person or organization or simply becoming exposed to all sorts of privacy threats.

The EU legal framework on personal data protection is key in an effort to better control the processing of personal data while ensuring an adequate level of protection. Even the best legislative efforts cannot keep up to speed with the pace of innovative technology and business models that challenge the way personal data is processed and privacy is protected across the EU and beyond; therefore, examining what is at stake and where threats thereto originate from becomes of paramount importance.

Against this background, ENISA, DG Connect and INRIA are organizing the Annual Privacy Forum (APF) 2023 in Lyon, France.

-/-

Daniel Dines, fondatorul UiPath, în topul celor mai apreciați CEO din SUA

11.01.2021

Daniel Dines, care a câștigat nouă locuri față de topul de anul trecut, apare într-o companie selectă, în secțiunea dedicată companiilor cu peste 500 de angajați. Eric Yuan (Zoom), Brian Halligan (HubSpot) și Sundar Pichai (Google) sunt pe podium, dar în clasament apar și Satya Nadella (Microsoft) și Timothy Cook (Apple), clasați înaintea lui Daniel Dines, ori Mark Zuckerberg (Facebook), aflat abia pe locul 40.

CEO-ul UiPath are 295 de review-uri din partea angajaților și un scor de 91/100, ce-l plasează în Top 5 la sută dintre companiile din SUA cu 1.001-5.000 de angajați și Top 5 la sută între alte companii din New York. Daniel Dines este mai apreciat de colegii săi bărbați (92/100) și are o imagine foarte bună în rândul angajaților african-americani, al celor aflați în companie de mai puțin de un an și de cei din departamentul administrativ. În schimb, cei din Vânzări, hispanicii și oamenii aflați în posturi entry level au o părere mai puțin favorabilă despre CEO-ul lor.

UiPath stă foarte bine și în topul pe “echipe”. Este pe locul 42 în clasamentul ce urmărește cultura organizațională, pentru companiile cu peste 500 de angajați. Primele zece clasate sunt Google, Adobe, HubSpot, Zoom, RingCentral, Microsoft, Credit Karma, Qualtrics, Boston Consulting Group și Farmers Insurance. Clasamentele au fost alcătuite pe baza unei combinații de întrebări, de la cele despre compensații, leadership, echipe și mediu de lucru, până la cele despre perspectivă, dezvoltare profesională, echilibru muncă-viață și avantaje și beneficii.

282 de angajați de la UiPath și-au spus părerea despre compania pentru care lucrează. Rezultatul: “nota” A+ și o clasare în Top 5 la sută companii de dimensiuni similare din SUA. Angajații de la UiPath sunt extrem de mulțumiți de echipa din care fac parte. (A+). Majoritatea consideră că meeting-urile în companie sunt eficiente și așteaptă cu nerăbdare să interacționeze cu colegii.

Majoritatea angajaților consideră că mediul de lucru este unul pozitiv. Cei mai mulți consideră că ritmul de lucru este extrem de rapid. Circa 39 la sută dintre ei lucrează opt ore sau mai puțin, în timp ce patru la sută au o zi extrem de lungă – mai mult de 12 ore. Conform rezultatelor chestionarului, angajații de la UiPath sunt extrem de fericiți, pe baza evaluărilor perspectivelor viitoare, percepției clienților și entuziasmului lor de a merge la muncă.

-/-

Tremend lansează observED, o soluție inovatoare de supraveghere a examenelor online, bazată pe datele biometrice, în parteneriat cu TypingDNA

08.07.2020

Tremend, una dintre cele mai dinamice companii tehnologice românești din Europa, a lansat platforma observED, o soluție inovatoare dedicată centrelor de examinare, furnizorilor de certificări și universităților, pentru supravegherea de la distanță a studenților care susțin examene online, în vederea prevenirii înșelăciunii. Soluția folosește o tehnologie de tip AI dezvoltată de TypingDNA, o companie inovatoare care oferă soluții SaaS de biometrie comportamentală și de autentificare bazate pe modul în care utilizatorii tastează și interacționează cu un dispozitiv.

Aplicația observED este instrumentul digital care înlocuiește un supervizor în timpul unui examen scris și este integrat în pluginul Moodle. Moodle este cel mai popular sistem open-source de gestionare a procesului de învățare (LMS – Learning Management System), cu peste 100 de milioane de utilizatori din întreaga lume. Totodată, acest LMS este susținut de o comunitate puternică de parteneri și dezvoltatori independenți și este permanent adaptat la cele mai exigente cerințe de învățare.

Soluția este dedicată facultăților, universităților, platformelor de eLearning, furnizorilor de traininguri și de certificări, care au nevoie de o abordare 100% digitală, nu numai asupra procesului de predare și învățare, ci și a susținerii examenelor.

Aplicația observED integrează tehnologii de ultimă oră în validarea identității. Înrolarea utilizatorilor se face prin scanarea, cu ajutorul camerei video a dispozitivului de pe care este susținut examenul, a elementelor de securitate ale documentului de identitate.

Folosind algoritmi din inteligența artificială și învățare automată dezvoltați de TypingDNA, este verificat modul unic în care utilizatorii tastează, stabilindu-se o amprentă biometrică, personalizată, pentru fiecare utilizator în parte.

Pe baza soluțiilor software create de Tremend, observED face o analiză a istoricului de navigare din browsing pentru a verifica dacă utilizatorul accesează alte site-uri în timpul examenului online. Totodată, la intervale regulate de timp, aplicația face capturi cu camera video a dispozitivului folosit de persoana examinată, astfel încât aceasta să nu fie înlocuită de altcineva. Utilizatorii sunt astfel verificați și monitorizați continuu pe tot parcursul testării, iar în cazul unui comportament suspect, platforma trimite alerte către instituția examinatoare.

observED este o soluție multimodulară, cu tehnologii emergente care oferă aceeași securitate, conformitate și siguranță ca examinarea față în față, iar ca urmare a softurilor integrate, este imposibil de păcălit.

Prin automatizarea procesului de examinare, instituțiile se asigură că păstrează controlul total, reduc substanțial costurile și timpul petrecut cu planificarea, organizarea și supravegherea studenților sau a elevilor. Totodată, beneficiază, la final, de un raport detaliat al fiecărui examinat.

“Vedem deja o accelerare a digitalizării în medicină, comerț și, desigur, în educație, ca urmare a provocărilor din ultima perioadă și a regândirii proceselor de business. Suntem mereu atenți la trendurile pieței și folosim tehnologiile invoatoare pentru a dezvolta produse care aduc plus valoare. Am dezvoltat ObservED în parteneriat cu TypingDNA pentru a veni în sprijinul instituțiilor de învățământ deschise să adopte tehnologii care le permit să își extindă amprenta educațională și să ofere mai multe oportunități studenților sau elevilor oriunde ar fi aceștia situați”, declară Alexandru Paraschiv, Director al departamentului de Inovație, Tremend.

„Produsul ObservED dezvoltat de Tremend va propulsa utilizarea biometriei tiparului de tastare pentru autentificare în industria educației, ca alternativă pentru autentificarea identității studenților, având în vedere contextul evenimentelor curente care reduc posibilitățile de supraveghere de tip față în față. Sperăm ca mai mulți furnizori de învățare online să faciliteze continuitatea educației pentru studenții din toate mediile, folosindu-se de accesibilitatea largă a autentificării biometrice de tipar, care funcționează doar cu o tastatură și cu o conexiune la internet cu viteză minimă”, explică Tudor Goicea, Chief Revenue Officer, TypingDNA

Piața globală a examinărilor online, automatizate, a crescut într-un ritm accelerat în ultima perioadă, ca urmare a închiderii instituțiilor de învățământ din cauza pandemiei generată de COVID-19.

Despre Tremend

Tremend are 14 ani de experiență în furnizarea de servicii de software engineering și consultanță și a implementat peste 700 de proiecte de anvergură pentru companii de top din sectoare precum telecom, finanțe, bănci, auto și servicii medicale. Compania folosește ultimele tehnologii ale momentului, de la AI și Machine Learning, la IoT și Microservicii. Tremend a fost inclusă, de două ori consecutiv, în Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, clasamentul celor mai dinamice companii de tehnologie din regiune și de patru ori consecutiv în FT1000 – Europe’s Fastest Growing Companies. Compania de consultanță și dezvoltare de software are două sedii în România, în București și în Brașov și birouri în Atlanta, USA, Bruxelles, Belgia și Londra, UK. 

Mai multe informații sunt disponibile pe www.tremend.com.

Contact presă Tremend

Claudia Popa

Senior Marketing Specialist

claudia.popa@tremend.com

Despre TypingDNA

TypingDNA este o companie de biometrie comportamentală care autentifică utilizatorii în funcție de modul în care tastează și interacționează cu un dispozitiv. Tehnologia bazată pe inteligență artificială dezvoltată de TypingDNA facilitează prevenirea activității frauduloase, cum ar fi furtul de identitate, prin introducerea autentificării biometrice. Organizațiile din întreaga lume folosesc tehnologia inovatoare a companiei pentru a îmbunătăți securitatea online prin autentificarea pasivă a utilizatorilor.

Contact presă TypingDNA

Content Marketing Manager

Alexandra Daragiu

pr@typingdna.com

Tudor Goicea, Chief Revenue Officer, TypingDNA

Alexandru Paraschiv, Director al departamentului de Inovație, Tremend

-/-

Tremend intră, pentru al patrulea an consecutiv, în topul Financial Times 1000 al celor mai dinamice companii din Europa

Comunicat de presa

București, 6 martie 2020

Tremend Software Consulting a intrat, pentru a patra oară consecutiv, în topul FT 1000, clasamentul anual al companiilor din Europa cu cea mai rapidă creștere a veniturilor, realizat de Financial Times și Statista. Compania de consultanță și dezvoltare software a înregistrat o evoluție a veniturilor de 335,6%, consolidându-și astfel poziția printre jucătorii de profil din Europa.  

“Ne bucurăm să fim, pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai dinamice companii din Europa. Prezența în FT1000 ne onorează și este o recunoaștere, la nivel internațional, a evoluției companiei, dar și a competitivității în industria cu cea mai mare dinamică – cea de tehnologie”, a menționat Marius Hanganu, co-fondator și managing partner Tremend.

La baza creșterii stau cultura organizațională, strategia client centric, alianțele strategice încheiate în ultimii ani, precum și adoptarea rapidă a tehnologiilor emergente precum Artificial Intelligence, Machine Learning, IoT, Microservices, Big Data și blockchain.

Evoluția dinamică a însemnat o extindere accelerată a echipei Tremend, care în prezent depășește 350 de ingineri software, precum și o investiție în programe de specializare și învățare experimentală. Pentru a susține creșterea cererii de soluții software complexe și expertiză în tehnologii emergente, compania a deschis un nou sediu în Brașov, care contribuie la dezvoltarea de proiecte pentru clienți globali din domenii precum telecom, bancar, retail, media, industria auto.

Topul realizat de Financial Times este un clasament al companiilor din Europa cu cel mai alert ritm de creștere din regiune pe o perioadă de până la 4 ani. În fiecare an, prezența în top a companiilor tehnologice a crescut, datorită importanței tot mai mari acordată inovației și progresului industriei, ajungând la 189 de participanți în 2020.

În acest an, 11 companii din România au intrat topul FT1000, dintre care 5 sunt din industria IT. Majoritatea câștigătorilor provin din Germania, urmată de Italia, Marea Britanie și Franța, companiile din cele patru țări însumând nu mai puțin de 70% din clasamentul general. În ceea ce privește ierarhia orașelor în care sunt situate aceste companii de succes, două capitale est-europene au intrat pentru prima dată în top 10 (Varșovia și Vilnius), primul loc în clasament fiind adjudecat de Londra, urmată de Paris și Milano.

Înființată în 2005, Tremend a implementat, până în prezent, peste 700 de proiecte majore pentru operatori din telecom, sectorul bancar, retaileri, media sau industria auto, produsele sale deservind peste 60 de milioane de utilizatori finali de pe patru continente.

Recentele parteneriate cu Salesforce, Mastercard și Microsoft au contribuit la creșterea cu 55% a cifrei de afaceri în 2019. Implementările Salesforce au adus clienților Tremend angajați în transformare digitală, atât o creștere semnificativă a afacerii, cât și inovație și o experiență digitală inegalabilă, centrată pe clientul final. Colaborarea cu Mastercard a dinamizat sectorul financiar-bancar prin introducerea tehnologiilor actuale, în timp ce prin parteneriatul cu Microsoft, Tremend oferă soluții în sectorul financiar, IoT și AI, bazate pe Microsoft Cognitive Services.

________

Despre Tremend

Tremend are 14 ani de experiență în furnizarea de servicii de software engineering și consultanță și a implementat peste 700 de proiecte de anvergură pentru companii de top din sectoare precum telecom, finanțe, bănci, auto și servicii medicale. Compania folosește ultimele tehnologii ale momentului, de la AI și Machine Learning, la IoT și Microservicii. 

Tremend a fost inclusă, de două ori consecutiv, în Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, clasamentul celor mai dinamice companii de tehnologie din regiune și de patru ori consecutiv în FT1000 – Europe’s Fastest Growing Companies. 

Compania de consultanță și dezvoltare de software are două sedii în România, în București și în Brașov și un birou în Atlanta. 

Mai multe informații sunt disponibile pe www.tremend.com.

Contact presă Tremend Software Consulting

Claudia Popa

Senior Marketing Specialist

claudia.popa@tremend.com

M. 0723 953 534

Marius Hanganu si Ioan Cocan, fondatori Tremend Software Consulting

-/-

Technical University Alumni Party & Networking

26 Septembrie 2019, ora 18:00, Chios Social Lounge, Cluj Napoca

Holisun, în calitate de „Production Partner” al evenimentului Alumni UTCN, are deosebita onoare de a vă invita la o întâlnire unică de networking la care vor participa peste 300 de absolvenți ai Universității Tehnice.

Dintre invitații speciali fac parte:

  • Excelența Sa, Dl. José Guillermo Ordorica Robles, Ambasadorul Mexicului în România – invitat Holisun.
  • Domnul Prof. Univ. Dr. ing. Vasile ȚOPA, rectorul Universității Tehnice

În cadrul evenimentului, Holisun va lansa în premieră AIDA, un produs IT destinat eficientizării și automatizării sarcinilor repetitive din cadrul companiilor care activează în domenii tehnice ( construcții, arhitectură, electronică, inginerie, telecomunicații, etc).

Conform studiilor efectuate de Holisun pe un eșantion reprezentativ, prin implementarea acestei soluții IT dedicate, productivitatea unei companii din domeniul tehnic are un trend ascendent de până la 25%.

Holisun este o companie 100% românească, cu o experiență de 18 ani pe piața IT și Software, fondată în Baia Mare – Maramureș de Prof. Univ. Dr. Ing. Oliviu Matei, din cadrul Universității Tehnice.

Sunt dedicați inovării, implicați în proiecte internaționale de cercetare în cadrul cărora desfășoară activități de R&D pentru diferite companii, instituții internaționale sau Comisia Europeană.

Recent, au decis să folosească know-how-ul asimilat în cei 18 ani de R&D pentru dezvoltarea unor produse proprii de top, pe care le utilizează deja clienți din Europa, Statele Unite, Asia și Orientul Mijlociu.

Printre clienții Holisun se numără Electrolux Group (Divizia Science Fiction), Airbus (Divizia Militară), Forex Signals, Dallas University, etc.

Holisun este una dintre companiile românești de IT cu cea mai mare expertiză în R&D, parteneri de cercetareîn proiecte dezvoltate de IBM, Ericsson, Volvo Cars, Siemens, etc.

-/-

UiPath, unicornul fondat de români, devine cel mai valoros startup în domeniul inteligenței artificiale din lume

-/-

Tremend se alătură companiei Mellanox în misiunea de a accelera majoritatea supercomputerelor Top 500

Bucuresti, 7 februarie  2019 – Tremend, una dintre companiile românești de software cu cea mai rapidă creștere, a semnat un acord cu Mellanox Technologies, furnizor de vârf în soluții de conectivitate end-to-end dedicate serverelor și stocării de date, companie cu sedii centrale in Israel și California.

Potrivit acordului, Tremend va furniza servicii de design si verificare de microcipuri, fiind una dintre puținele companii din România ce are capacitatea de a performa în acest domeniu ultra specializat. Inginerii Tremend vor lucra împreună cu experții Mellanox pentru a realiza următoarea generație de procesoare și switch-uri de rețea, ce sunt folosite de catre majoritatea supercomputerelor din Top 500 și de 90% din serviciile cloud de top de pe Internet.

Bogdan Nițulescu, CTO și partener Tremend declară că “avem de-a face cu un parteneriat ce sporește implicarea noastră în industria de semiconductori și ne conectează cu un segment de avantgardă al serviciilor de hardware și software. Noi credem în potențialul de creștere al pieței locale, capitalizând totodată punctele noastre tari: personal de înaltă pregătire, o echipă talentată și o compatibilitate culturală ridicată cu partenerii noștri“.

Tremend va oferi aproximativ 50 de noi poziții în cadrul echipei sale, în următorii doi ani, oferind posibilitatea absolvenților de informatică, matematică și electronică să se specializeze într-un domeniu de vârf, cum este designul și verificarea de chipuri pentru cele mai rapide și avansate produse de networking de pe piață.

Ido Bukspan, VP al diviziei de Chip Design din cadrul Mellanox Technologies, vorbind despre acordul cu Tremend, consideră că “suntem într-un moment propice pentru noi în ce privește dezvoltarea componentelor tehnologice de vârf și strategia pe care o urmăm țintește continuitatea. Vorbim de componente de vârf, cele mai bune din lume în categoria în care suntem. Începerea colaborării cu Tremend este o dovadă în plus a eficienței noastre operaționale și avem certitudinea că am găsit în Tremend un excelent partener, cu oameni talentați, un partener capabil să genereze creștere prin inovație pentru produsele noastre de top”.

Ingineri de înaltă calificare, cu pregătire în electronică și informatică, s-au alăturat deja echipei,  combinând abilitățile de programare și software cu cele de hardware și circuite digitale. Abilitățile esențiale cerute vor fi în domeniul networking-ului de mare performanță, design VLSI și verificare, tehnologii folosite la baza infrastructurii de cloud și Internet.

Despre Melllanox Technologies

Melllanox Technologies (NASDAQ: MLNX) este un furnizor de top pentru soluții inteligente end-to-end de interconectare InfiniBand și Ethernet și, de asemenea, servicii pentru servere, stocare și infrastructura hiperconvergentă. Soluțiile inteligente de interconectare de la Mellanox cresc eficiența centrelor de date, furnizând cel mai mare output și cei mai mici timpi de așteptare, precum și date către aplicații, exploatând astfel la potențial maxim  performanțele sistemelor. Mellanox oferă o diversitate de soluții performante: procesoare multicore și de rețea, adaptoare de rețea, switch-uri, cabluri, software și alte tipuri de hardware ce accelerează funcționarea aplicațiilor și maximizează rezultatele unor afaceri de pe piețe precum cele de data center, centre de calcul de mare performanță, web 2.0, cloud, securitate, telecom și servicii financiare. Fondată în 1999, compania are sediile centrale în Sunnyvale, California și Yokneam, Israel. Mai multe informații găsiți pe www.mellanox.com.

Despre Tremend

Tremend are 13 ani de experiență în furnizarea de servicii de software engineering și consultanță și a implementat peste 300 de proiecte de anvergură pentru clienți din 15 țări, de pe 3 continente. Soluțiile dezvoltate deservesc peste 60 milioane de utilizatori în sectoarele: telecom, finanțe, bănci, auto și servicii medicale. Compania folosește cele mai inovative tehnologii ale momentului, de la AI, IoT la Machine Learning și Microservicii. Cea mai importantă realizare a anului 2017 a fost extinderea peste ocean, prin preluarea companiei americane 648 Group.

Tremend a intrat, în 2016, în Deloitte Technology Fast 50 pe cea mai înaltă poziție ocupată vreodată de o companie românească. Compania de consultanță și dezvoltare de software are două sedii în România, unul în București și altul la Brașov, și un birou  în Atlanta. Mai multe informații sunt disponibile pe www.tremend.com.

-/-

FivePlus Solution  la Canal 33 România

Dl. Alin Niță, General Manager  – FivePlus Solutions, a fost invitat la Canal 33 România în cadrul emisiunii „Soluții software pentru afaceri mici și medii”:

https://www.facebook.com/Canal33Romania/videos/2058410081041295/

Invitația vine în contextul lansării de către FivePlus Solutions a aplicației #ePlaceEvent. Pentru proprietarii de locații și organizatori este un instrument managerial excepțional în a organiza mai bine activitățile și a avea un control mai bun pe evenimentele organizate.